De la un client la milioane de mesaje: servicii SMS rapide, sigure și personale cu 4PAY

Răzvan, „de unde și până unde” 4PAY? Cum ați început, unde sunteți acum și ce diferențiază 4PAY pe piață?

Răzvan Brezeanu (CEO, 4PAY.RO): Cred că este mai degrabă „de când” și „cum”: în septembrie, 4PAY va aniversa 15 ani de soluții SMS pentru plăți și comunicații – timp în care firma a crescut organic de la an la an. Fondatorii firmei au venit din industria telecom, cu numeroase cunoștințe în ce privește organizarea operațională, procedurile de lucru și tehnologia – ceea ce a creat un serviciu profesionist și eficient la 4PAY.

Am început la scară mică, cu un singur client și facturare manuală; iar acum, datorită proceselor automate, deservim sute de clienți permanenți, din peste 50 de domenii de activitate. Platforma noastră SMS, dezvoltată intern, oferă scalabilitate soluțiilor pe care le oferim clienților, și este o dovadă solidă a efortului nostru de inovare continuă.

…Iar cifrele 4PAY sunt remarcabile: peste 10 milioane de mesaje SMS trimise lunar și un timp de livrare de sub 2 secunde – impresionant! Cum asigurați un randament atât de ridicat – se datorează operațiunilor eficiente, sau?

Răzvan Brezeanu: Mulțumesc! În primul rând, se datorează parteneriatelor noastre directe cu toți operatorii telecom (Orange, Vodafone, Digi, Telekom) – cărora le mulțumesc și pe această cale pentru tot ce fac în mod constant.

Apoi, ne-am perfecționat procesele pentru a asigura o livrare foarte rapidă.

În al treilea, dar nu în ultimul rând, modularitatea platformei 4PAY ne permite, nouă și clienților noștri, să optimizăm fiecare etapă – de la crearea mesajului până la transmitere – ceea ce face campaniile clienților mai ușor de setat și mai rapid de trimis.

Răzvan, hai să vorbim despre SMS și e-mail. Știm că SMS-ul ajunge instantaneu la consumatori, cu rate de deschidere de 98% – mult mai bune decât emailul. Dar emailul oferă alte avantaje. Cum vezi această competiție?

Răzvan Brezeanu: SMS-ul este soluția pentru comunicare instantanee. Este personal, imediat și inspiră loialitate.

Clienții noștri folosesc SMS-ul pentru a ajunge la clienții care s-ar putea să nu își verifice frecvent e-mailul. Dar și e-mailul își are locul său și poate fi un instrument de consolidare a comunicațiilor.

Cum se situează SMS-ul în raport cu alte canale de comunicare?

Răzvan Brezeanu: SMS-ul este sprinterul într-o cursă de alergări. Este rapid, de încredere și livrează întotdeauna. E-mailul este maratonistul – este constant, dar nu la fel de imediat. Apoi, pop-up-urile din aplicație: sunt ca obstacolele – uneori eficiente, dar nu toată lumea le trece.

De aceea, noi credem că SMS-ul câștigă pentru că este personal, sigur și ultra-rapid.

Dincolo de volum și viteză, ce tendințe vedeți pe piață? Și de ce ar trebui ca firmele să acorde prioritate SMS-ului?

Răzvan Brezeanu: E strict secret. La propriu: cea mai importantă tendință este autentificarea 2FA, este omniprezentă. Apoi, automatizarea: de exemplu, la urmărirea tranzacțiilor prin SMS.

Și ca să revenim la comparația SMS vs. e-mail: vedem un interes mare pentru securitatea datelor – iar SMS-ul câștigă detașat. La fel ca e-mail-ul, și SMS-ul poate conține linkuri către pagini web unde utilizatorii pot interacționa direct (citit, completat, etc.). Dar spre deosebire de e-mail, care poate fi interceptat sau pierdut în folderele de spam, SMS-ul este direct și sigur. Este ca și cum ai trimite o scrisoare confidențială prin curier, în loc să -aproape- o arunci în vânt.

La ce ar trebui să se uite potențialii clienți, pentru a ști dacă SMS-ul este cea mai bună soluție pentru ei?

Răzvan Brezeanu: Din experiența a multe milioane de SMS-uri trimise anual, cred că SMS-ul poate fi cea mai bună alegere pentru câteva motive:

  1. Securitatea datelor: după cum am văzut, SMS-ul câștigă în fața e-mailului.
  2. Viteza: comunicarea instantanee contează foarte mult pentru unii clienți, ca de exemplu în situații de 2FA.
  3. Rata de citire de 98% este aproape de perfect. Mai mult decât atât: toate SMS-urile primite în intervalul 8:00-20:00 se citesc în maxim 60 de minute.
  4. Rentabilitatea: bine înțeles, costuri mai mici decât dezvoltarea de aplicații.
  5. Dovadă asociată cu persoana-destinatar: livrarea de SMS-uri poate fi dovadă în instanță, ceea ce este interesant pentru instituțiile financiare.

Când am testat platforma, am avut parte de interacțiuni personale cu echipa 4PAY. Fără roboți, fără răspunsuri automate. Cum mențineți acest „human touch”?

Răzvan Brezeanu: Dacă ar exista posibilitatea să livrăm în mod personal SMS-urile, ar fi perfect în ADN-ul firmei – pentru că echipa 4PAY este cu adevărat apropiată de clienți. Le suntem aproape, indiferent de cât de pertinente sunt întrebările lor. Când un client ne contactează, are acces la o persoană reală – cineva care rezolvă probleme, nu un chatbot. Iar asta ne ajută enorm să construim încrederea clienților și relații de durată.

Răzvan, pentru cei care doresc să exploreze mai mult 4PAY, care este cea mai bună modalitate de a lua legătura?

Răzvan Brezeanu: Avem cel puțin trei opțiuni, iar SMS-ul nu este una dintre ele:

  1. Programați o prezentare demo, în care să vă arătăm ce poate platforma 4PAY.
  2. Telefonați-ne: chiar putem și să vorbim, nu doar să trimitem mesaje.
  3. Dovadă asociată cu persoana-destinatar: livrarea de SMS-uri poate fi dovadă în instanță, ceea ce este interesant pentru instituțiile financiare.

Contact

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top